Nieuwe leden / Projectzangers LOK

Wil je meezingen met het Limburgs Oratoriumkoor (LOK) ?

Dat kan op twee manieren:

Doe dan eerst mee als projectzanger met het LOK.
We streven er naar om twee keer per jaar  een project uit te voeren. De looptijd van een project is 10 à 15 weken / repetities en eindigt met één of meer uitvoeringen.
De repetities zijn op zaterdagmiddag van 14:00 uur tot 16:30 uur in Amicitia, Markt 9 , 6431 LG Hoensbroek.
Als projectzanger word je regelmatig geïnformeerd over lopende of nieuwe projecten.
De kosten voor deelname aan een project zijn: € 85,00 (project Armed Man exclusief de aanschaf van de partituur).
Wil je vaker deelnemen aan projecten van het LOK dan kun je het projectzangerschap omzetten naar een lidmaatschap van het LOK.

Elk jaar per 1 september kunnen nieuwe leden instromen in het vaste ledenbestand van het LOK.
Leden betalen per jaar € 150,00. Dit bedrag is inclusief aanschaf van partituren en koorscholing.
Verder kun je deelnemen aan de ledenvergaderingen van het het LOK en zo een actieve bijdrage leveren aan de uitbouw van dit nieuwe koor.

Voor informatie over deelname aan het LOK kun je contact opnemen via:
e-mail: info@limburgsoratoriumkoor.nl

Informatie opvragen of je aanmelden voor deelname aan het Limburgs Oratoriumkoor.
Als je onderstaand formulier invult zullen we z.s.m. contact opnemen:

Ik wil

Mijn stembereik past het beste bij een: